17 Aralık 2013 Salı

YENİDEN ERGENEKON!



BEN MÜSLÜMAN TÜRK!

biz...
bi yerlerde yanlış yaptık!
ki,
mutsusuz,
huzursuz,
ve,
artık umutsuz da!
...
sular çekildiğinde,
nuhun çocukları,
çoğaldılar ve dağıldılar...
gobi çölünden,
yayıldı efsanemiz.
72 hizmetkarla,
süleyman şah!
mucizelerin adamı, musa!
göğe yükselen isa!
biz onların hikayelerinde yokuz.
40 yaşındaki yetimin
ayak izlerinde ise toz!
talas ırmağında arındık,
malazgirtte peygamber sancağı!
bu yurt!
ilelebet ümmet kundağı!
atomun nasıl varsa çekirdeği,
şehid kanlarıyla karış karış,
bu topraklar tevhidin simgesi!
haçlı seferleri bize!
gazap bize, kahır bize!
anadolum!
evlatların, peygamber gözdesi,
ismin, islamla müsavi!
ayrı bir alemsin!
türkoğlu türk!
ve yoldaşların,
arap, çerkez, arnavut ve kürt!
garp seni!
senin şahsında islamı,
onun rabbi Allahı!
düşman bellemişken...
...
şimdi operasyon zamanı!
karlofça anlaşması,
mondros...
serv,
müterake yılları,
lozan!
oyunbozan,
zincir bozan!
Türk kabuğunda!
suç; kavuğunda!
çanakalede talebeler,
istiklal mahkemelerinde,
dedeler!
babalar devri başlasın!
vur patlasın, çal oynasın!
sincanda tanklar,
güya türk uyanacakmış,
modern ergenekonda!
belgeselde hem penguen,
hen anakonda!
koyunlarımız da...
uyumakta,
koyunlarımızda, yılan!
yalan, dolan!
var birazda sen oyalan, 
erdoğan!
cenazeyi cemaat kaldıracak!
gıyabi imam,
gülen taraf!
...
içi boşaltılmışlar,
çığlık çığlığa!
yaşa, varol, nurol!
kahrol!
...
kahkahalar, tarihin dehlizlerinden;
şimdi intikam zamanı!
resul mahzun! analar perişan!
çocuklar...ürkmüş...
...
haykırsam kollarımı,
makas gibi açarak!
durun kalabalıklar!
bu yol, çıkmaz sokak!
...
şimdi sükut,
şimdi hüzün zamanı!
...
ben se!
ben bu oyunu bozarım!
telaşında...
bir yalnız adam!
...
ben Allahın gölgesi,
ben peygamber varisi,
...
ben, deli!
...
ben, divane!
...
meselem, 
kavmiyetçilik değil!
lakin!
Ey Türk!
titre ve kendine dön!
sen Allahın yolunda,
ne güzel adamdın!
...
cömert nil,
yeşil tuna...
dönmeyecekler yurduna!
...
yalnız adam!
...
sakarya misali!
...
divanesi,
ikimiz;
Allah yolunun!
...
şimdi ki dirilişimiz;
"evlatlarımızı kendi kültür kodlarımızla yetiştirmemiz!"

* O nasıl olacak diyenler benimle temasa geçiniz, lütfen! Ya da; size yalancı sevdaların yolları... bana;
"Allah ve resulu yeter!"
"O ne güzel, vekildir!" 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder