23 Ocak 2014 Perşembe

ÖNCE VATAN!




Düşündüm de sen bir şehit yakınısın üstelik olay yeri sana çok yakın, çünkü; o yürekte ben şehit düştüm.

VATANIM!

polis amca tutukla beni,
bay savcı, ağır cezalar iste bana,
hakim bey, kır kalemimi!
ben nedensiz sevdim!
suçluyum...
suçum,
nefret toplumunda,
yüreğimi nakşetmek,
yüreklere!
densizlik benimkisi,
ben tutkuyla,
ben ölümüne sevdim!
gardiyan,
derin hücrelere sal beni!
vatanım yarim,
hürriyetsiz koman beni!
türkümün adı sen,
sen güzel ülkem!
ağıtlar sana,
figanlar!
sensizlik ölüm bana!
okunmayacaksa selalar minarelerinden,
çocuklar doldurmayacaksa camilerini,
besmelesiz çalınacaksa kaşıklar çorbaya,
ay yıldızım semamda olmayacaksa,
tutuklayın beni...asın parçalayın!
ben karşılıksız sevdim seni, vatanım!

fehmi demirbağ

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder