22 Ocak 2014 Çarşamba

şart olsun!




BİR, Kİ, ÜÇ OLSUN!

kelimelerime itiraz edenler,
kelime merhem ola!
kelime can gerek,
kel kaldı yüksek tepeler!

yüksek yerlerde,
alçak çokça adam!
çok adam,
pantalonlu madam!

tırlakça söylendim,
manyaklar içindeyim...
bir gün önce,
sevdiğini söylediğini,
parçalayan hayvanlar!

yaradana ihanet,
nefsine tapınanlar...
ten gerisinde,
şeytanı yüceler!

yazdım...
bunları bir kenara...
yazdım...
kışa döndüm,
dönmedim lakin,
söveceklerimden...

SÖYLENDİM'


AYDIN MISINIZ? AYDINLI MI?

"led" devrindeyiz...
murat ile murad misali,
let deyin siz!
dev hizmet!
aydınlatmada devrim,
ampüle inat!
dev-led!
ya da devlet!
cüce değil yani!
baştan savma,
iyi iş,
sarfiyat az,
kımıldatmaz sayacı,
öyle mi hacı?
sen söyle savcı!

AHANDA ENERJİ,
AHANDA SİNERJİ...

SEN HALA ANLAMADIN MI?
"AYDINLIĞA AÇIK,
KARANLIĞA KAPALI!"

BANA SLOGAN SÖYLE,
2023;
BİR FİTNE Kİ;
TURBOGÜÇ!

LEDDUALI!



PARAnormalACTIVITY

acı çeken çocuklar,
acının fotosunu çekenler,
üzülüp te kafayı çekenler,
çekip gidenler...
çeki karşılıksız çıkanlar,
çekirdek çitleyenler,
...
ne "çek" miş be!
"mek" mastarı!
'ekmek' in yarısı yani!
ektiğini biçenlerin,
yurdunda,
bunlar normal yani!

HADİ YİNE AĞLAYALIM!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder