7 Ocak 2014 Salı

SİZİ BİLMEM AMMA,






BEN ADAM DEĞİLİM!

kimse,
göründüğü kadar,
iyi değil,
ve anlatıldığı kadar da;
kötü!
şükür ki;
unutmak var!
yoksa nasıl yaşardık,
onca utançla!
kardeşlerimse,
dilimin darağacında!
oysa arkadaş,
ah kardaş!
cennet rüyası!
kırarak,
kaybettiklerimizse;
cehennem azabı!
ey ateş!
insaf et;
ben ibrahim değilim!
ibrahimin baltası elimde,
lakin kırdığım putlar değil,
kırdığım;
kardeşlerimin gönülleri!
ÖYLEKİ MÜMİNLER KARDEŞ,
biz ki hepten kalleş!
kim ki mümin,
biz ki kim?
...
ben ki;
adam bile değilim!
...
“Allah’ım! 
Kendimi sever gibi,
başkalarını sevmeyi; 
başkalarını yargılar gibi,
kendimi yargılamayı,
öğret bana!”
içime akan nehirler,
boğmada beni!
ne bu tuğyan!
dedikodu, iftira,
gıybet!
illa ki hamaset!
ha gayret!
koptu kopacak!
kıyamet!
...
sürüklenişim,
duamın ince gölgesine, 
daralan göğsümün yıldızları nerde!
yolumu bulamaz haldeyim!
Rabbim! ya geleyim sana, 
ya bu içimin dağını kaldır...
...
zamansız bahçelerde,
ölü anlar hasadım!
kiralık intiharlara susadım!
avareyim, asudeyim,
biçareyim!
yorgunuyum nefesimin!
...
kaç mabedler yıktım,
talan eyledim gönülleri,
sizi bilmem amma,
ben adam değilim!
...
Hem ki,
biz ki;
ALLAH BELAMIZI VERMİŞTE HABERİMİZ YOK!
filistin için ağıt yakanlar...
suriye...eritre...arakan...türkistan...

ümmet yara-bere içinde! kan-revan!

milyarlarca kelle,
güya müslüman!

YA DA MÜSLÜMANLIK,

büyük ticaret!
boş konuşmayı bırakın...
Allah belamızı vermiş te haberimiz yok!

DIŞARDA İSLAM; TERÖRİST!
İÇERDE İSLAM; YOLSUZLUK! hırsızlık!haksızlık!

ULAN BİZ ADAM BİLE DEĞİLİZ DİYEN YOK!

HERŞEY ki RABBİMİZE ayan;

bizse HAVALE EDİYORUZ kendimizi,
DUA İLE BEDDUA İLE!
cesedini KALDIRAN YOK!
hep slogan..hep, hep!
...
oysa;
oku diyen,
okudun mu diyecek?
...
dost dosta tahammülsüz,
neyleyelim düşmanı!
...

ŞİMDİ KIZACAK BİRİLERİ;

AĞZIN BOZUK DİYE!
BUNCA AKAİDİ BOZUKLUK İÇİNDE AZ BİLE...

HALİMİZİN BOZUKLUĞUNU GÖREN YOK!

bir lider, bir put ediniriz; takılırız peşine. bir de mehdi bekleriz ki...

YAVŞAKLAŞMIŞIZ...YAMULMUŞUZ...HIRSIZ OLMUŞUZ...YALANCI...NE GAM!

SAHTE GÜLÜŞLER RAM!

ÜFFF! SIKILDIM!

YOK MU ADAM GİBİ BİR ADAM!

...
sizi bilmem amma..
ben adam değilim!
...
tesbihe devam!
...
ah davam, ah davam!







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder