26 Şubat 2014 Çarşamba

BİR SES LÜTFEN!



NERDESİN?

nerdesin?
evde mi?
tv başında?!
beni sorma,
sırattayım!
belki arafta!
kopmuş kıyametim,
son hesapta!
...
nerdesin?
işte mi?
hesaplar peşinde?!
ya da yıllık izinde!
beni sorma,
azaptayım!
ateş çukurunda,
bil ki cehennemde!
tevbem son çare!
...
nerdesin?
sokakta mı?
aylak aylak dolaşmakta!
beni sorma,
etim sıyrılmış kemiğimden,
dostlarım unutmuş,
yatmaktayım,
bir izbe mezarlıkta!
...
nerdesin?
soluk bir fotoğrafta,
eski bir şarkıda,
tarih kitaplarında,
hangi günahın arkasında,
kaçıncı pişmanlıkta!
...
nerdesin?
ya aklın nerde?
salisen nerdesin?
hangi nefestesin?
...
kayıt kuyut altında,
sağında solunda melekler!
nerdesin?
ümmet-i muhammed!
hani şeytanın,
hangi tuzağında?
...
nerdesin,
hangi demde?
kimlesin,
kiminle!
hamin kim?
gölgen!
kimin hizmetindesin?
...
nerdesin?
hidayet!
kılcal damarlarda,
dolaşır ihanet!
...
çocuktan beslenenler,
doymaz oldu!
nerdesin insaf?
güruh utanmaz oldu!
...
millet meyyit,
katilim cenazemde!
...
susanlar,
ve alkış tutanlar!
aklı tutulanlar!
...
nerdesin?
kimsen sen!
...
ben seslenen!

FEHMİ DEMİRBAĞ

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder