27 Mart 2014 Perşembe



TAZE BAHARLAR GEREK SANA


yıllar ki yığınak,
bir ömrün yorgunluğu,
korkak ruhuma sığınak!
ilacım,
tenhalarda ağlamak!
ölümlerden,
ölüm beğenmenin faslındayım,
sense aşk diyorsun bana,
nerden bileyim o dediğin şeyi,
hiç yaşamadım ki!
...
eğer aşk dediğin şey,
kışın bir çiçeğin açması ise,
kuru dalların meyveye durması,
ayazda bir güneş fırtınası,
yok yok...bilmedim,
bilemedim!
...
tasvirini kitaplardan okurum belki,
aşk acı demek bence,
geceler boyu lüzumsuz sancı,
sebebsiz susmalar,
hedefsiz sorular...
dahada çok beyin sarsıntısı,
kalp çarpıntısı...
ilaçsız hastalık yani!
...
geç...
unut beni...tıpkı filmlerdeki gibi,
çarptık,
kalabalıkta...değdik birbirimize,
yalnızca gözlerimiz,
değmedi bile sözlerimiz...
ne canım dedin,
ne canım senindir,
diyebildim...
...
benim yolum kısa,
senin yolun uzun,
bir yaşlı adamla,
genç bir kızın,
mutlu bir sonla,
bitmeyecek,
adına aşkı sen desende,
yarım bir hikayesi,
aslında...
...
sana taze heyecanlar,
buruk tatlar bana!
ben bu yükü çekemem,
bırak beni hemen şurada!
...
gönül kapında!

fehmi demirbağ

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder