7 Nisan 2014 Pazartesi

 film arası patlamış mısır zamanı

Biz Fatma Girik'in Rabiatül Adeviyye olduğu zamanları da iyi biliriz...
Orçun Sonat'ın Ömer olduğu zamanları da...
Antony Quin Hamza olmuş dediler de inanmadım,
Ben o sırada deliler gibi Hayberin Fethini okuyordum.

uzun uzun,
masallar anlat bana,
binbir türlü,
yalan-dolan,
bahaneler üret,
palavralar sıralasan da,
duymazdan gelirim,
aşkımın yoluna,
senin uğruna!

hazan nağmelerde,
ertelenmiş mevsimlerin çiçeği,
dalların meyveye dursun,
isimsiz bahçelerinde,
mahrem vadilerinde,
elele hülyalarımız gezinsin...
habersiz olayım yeter ki,
ihanetin olmasın!

ben seni çok sevdim,
ölümsüz aşkların azametinde,
kara sevdam vatanım,
kundağım da,
kefenim de toprağın!

zor zamanda konuşmak,
zamanı...
pusuda ihanet,
ve gaflet çetesi,
dalalet satıh!
içerden,
ve dışardan,
ağzı salyalı,
kuduz köpekler...
paralel iştahlar,
sevdama,
göz koymuşlar!

firavunun nefesi
musanın ensesinde,
Muhammedin ordusu,
küfrün nefesini,
kesme derdinde!

lakırtı bitti!
şimdi aşk zamanı!
aşkı ispat zamanı!
şimdi,
aşkın hasadı!
şimdi şehadet zamanı!

tomurcuk açar gibi,
güle döndü,
gül yüzler,
düğüne gider gibi,
ölüme gider,
gençler!

dar ağacında,
geniş hayaller!
arsız lanetler,
hayalleri gölgeler!

patlamış,
mısır eşliğinde,
seyredilen filmler!

sayıların sıradanı,
sallanınca saatin sarkacı,
darağacında olacak,
musanın çocukları
oysa firavunu olacak,
mısırın yeni kralı!
...
ve cargıll
mısırın şurubunda,
uykusunda,
boğma niyetinde,
ümmet-i,
Muhammed'i!
ölüm sebebi,
kendi gafleti!

fehmi demirbağ


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder