8 Nisan 2014 Salı


BEN DEVRİMCİYİM

klasik haçlı standartlarında,
dizayn edildi ülkem,
çokta, çok tanrılı tapınakları,
eleştirilmez uluları,
doldurdular çarşı pazarları,
yatak odalarına kadar,
işgal günlerinde aşk!
mubarek kılınan günlerde,
mallaştırma operasyonları,
din tahripçileri,
ulul emre itaat derdinde!
bana sökmez,
ben imalat hatası,
fabrika ayarlarında ısrarlı!
devrimciyim arkadaş,
ah be yoldaş!
dilimde tevhid,
ne faşist, ne kominist!
ne de kemalist!
tek hayalim,
tam bağımsız,
müslüman türkiye,
...
göbekten bağlı değilim,
ne moskovaya,
ne amerikaya!
tek lider bildim,
Allahın resulu dedim!
ne haybeye,
nutuklar attım,
ne kavgam, kargaşaya!
adamın hası olmak varken,
ne de das kapital!
kur'an varken,
hepsi iptal!
...
ben devrimciyim,
bir günü,
bir gününe denk düşmeyen...
...
insanlara karşı,
en faydalı olmak,
sizin hayırlınızdır,
düsturunda yaşamak!
...
devrimciyim,
radikalim,
rasyonel maturidi gibi!
marks yada lenin,
gibi değilim yahudi!
...
sizin,
300 yıldır,
taptıklarınıza da,
tapıcı değilim!
...
gittim,
sizler gibi,
okullarınıza,
izledim filmlerinizi,
okudum yazdıklarınızı,
ancak,
öğretemediniz,
benzetemediniz,
kullarınıza!
...
bir soru,
rabbim vermişken,
dünya nimetlerinin,
çoğunu biz kullarına,
müslümanlara,
neden burnumuz,
kurtulmaz kermeden?
...
ben devrimciyim gardaş,
kurtuluşa kadar savaş!

fehmi demirbağ


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder