10 Nisan 2014 Perşembe

deforme olmaya başlayan...yani bozulan...aile yapımıza dikkat çekmek için yazdım.daha önemli işlerden başlarını kaldırırlarsa yöneticilerimiz! kulağınıza"tape" olsun! ben yazdım, siz montaj deyin! 
AİLEDE RANT OLSAYDI BİRİNCİ GÜNDEM MADDEMİZ OLURDU!
KİM HİZMET EDECEK AİLEYE,
HİMMETİNİ KİM VERECEK?




siz hiç koca dayağı yediniz mi?

sanırım,
çehresi düşmüş babamın,
müjdesini verdiklerinde,
doğumunu kızının,
derin bir nefes çekmiş,
çaresizce kabullenip,
sağlıklı olsun da demiş,
başkada,
birşey diyememiş,
başkada,
çocuğu olmamış babamın,
Allah vermemiş.
bu topraklarda,
kız olarak,
dünyaya gözlerini açmak,
bir suçlu gibi,
bir suçlu gibi de,
dünyaya gözlerini kapamak!
...
annemin kızı değilde,
asistanı gibiydim,
emeklemeyi bırakır bırakmaz.
annem ne yapıyor,
ben küçük hanımefendi!
arkasından gölge gibi!
...
okula başlamam dert oldu,
kız da okur muymuş dediler,
babama fesat yüklediler!
hasbelkader diyelim,
artık bende öğrenciyim.
...
iyi hoş giderken hayat,
kadınlık hali dedikleri hal,
beni etti berbat!
göğüslerimde büyümeye başlayınca,
her halim dönüştü utanca!
ölsemde kurtulsamı,
ilkkez kullandığım anlar!
eğdim başımı,
kambura çıkardım adımı!
birde,
sümüklü vedat,
okul arkadaşım,
süslü yazılar yazınca,
bir mektup içinde...
ergenlik bunalımı dedi,
annemin götürdüğü doktor,
usulca...
...
ortaokul, lise derken,
babam yaşlandı,
ben serpilmiş bir genç kız,
kendimce de güzelce!
kapıda üniversite!
...
babam yaşında adamlar,
gözleri adımlarımda...
...
ne de fena bakarmış,
erkek gözü,
her an atmaca!
...
kısa kesiyorum öykümü,
hemen anlatmak istiyorum,
kısa süren ömrümü!
...
başka bir şehirde okudum,
puanım yetmedi,
baba dizinde okumaya,
...
sümüklü vedatlı günlerden,
bu kez kalbimi gümbürdeten,
sonraları kocam,
daha sonraları da,
katilim olacak olan,
arkadaşım,
belen'le, aşk dolu günlere!
...
okul bitti,
o askere gitti...
...
düğün dernek...
...
büyük aşk meyvesini verdi,
artık bende bir anneyim!
...
çalışan bir anne!
...
şairin dediği gibi,
yolun yarısında,
otuzbeş yaşında!
...
bir kız annesi!
...
657 ye tabii,
bir memur!
...
gayr-ı memnun!
...
artık kocam beni sevmiyor!
...
beni dövdü!
...
sebep neydi,
hatırlamıyorum,
yumruklar inerken yüzüme,
eskilerden bir ses,
okşuyor tenimi;
seni seviyorum!
ve o kahredici sesle,
karışıyor;
seni kaltak!
...
kocam artık içiyor da...
...
bir zamanlar,
herşeyi bahane edip,
bana ulaşmaya çalışan adam,
herşeyi bahane edip,
benden uzaklaşıyor!
...
adam beni sevmiyor!
...
bir gece,
merak buya,
karıştırdım,
telefonunu;
bir mesaj,
seni seviyorum!
...
mesaj bana değil!
...
henüz taksitlerini,
birlikte,
ödüyorduk,
oturduğumuz evin!
...
takside bağlanmıştı hayatımız!
...
sanırım son taksidindeydik,
yediğim dayakların!
...
dualar edip,
kavuşmak için,
hasret çektiğim adam,
aylardır,
hasret bırakmıştı,
yavrumuzu kendine...
...
canım boğazımdaydı,
düşünemiyordum,
sevdiğim adamdan,
korkuyor...
ölesiye,
nefret ediyordum!
...
akıl verdi birileri,
boşan diye...
cesaretim yoktu,
ben onsuz nasıl yaşardım?
...
talak kapısındaydım,
onca dayak,
işkence, eziyet!
belen efendi,
el olacaktı,
nihayet!
...
ateşe benzin,
dökülmüştü sanki...
azgınlıkta,
son nokta,
sokak ortasında,
suratım kan revan!
rezil rüsvan!
...
polis koruması istedim,
Allah korusun,
bir delilik eder,
diye!
...
babam,
anamla beni,
yalnız bırakıp gideli,
bu adam,
zıvanadan çıktı çıkalı yani,
...
sayılı dakikalar,
bir film şeridi gibi,
ekmek bıçağının,
suçunu ve kabahatini,
yani insanlığın anlamadığı,
dilini anlamaya çalıştığım,
vücudumun,
gelişigüzel yerlerine...
biteviye...
darbeleriyle...
bir zamanlar sevdiğim erimin,
elleriyle...
girip çıkmasıyla...
...
canım çıkmıştı!
...
koca şiddetinin,
mağdurlarından olmuştum...
...
hiç bir zaman kadın olamadım!
insanda!
...
istatistiki,
bir rakam olmuştum!
...
kısa zamanda,
üzerine eklemeler yapılacak!


fehmi demirbağ

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder