23 Nisan 2014 Çarşamba

ZOMBİLERCE KUŞATILDIK!

BİR SORUM VAR ARKADAŞLAR!



herkes kendini de bilmeli, haddini de,
katmerli, katmanlı bir halkız nihayetinde,
şehirde yaşayanlarımız,
şanslı hissederler kendilerini,
savaşın vahşetinden bahsederiz,
ortak gündem maddemiz bu!
bizim dışımızdaki dünya,
berbat bir yerdir,
biz ulular topluluğu!
zekilerimiz,
ve kurucu irade,
bir değerler bütünü üretmişlerdir,
etrafımıza ördükleri,
duvarlar arasında!
yaşam alanlarımız,
ve tercihlerimiz,
seçmek durumunda,
bırakıldıklarımız!
onlar,
her şeyin en iyisini bilirler,
en iyiler onların hakkıdır!
toprağı işleyen köylülerimiz ise,
cahil sıradan insanlardır işte!
onlar için erdem, ahenk demektir,
ütopya; şehirliye denk düşmek!
yalandan da olsa mutludurlar,
yağmur zamanında yağsın yeter!
gebe kalsın tüm inekler!
gerçeği söylerler,
yapmasalar bile!
ve cesurlarımız vardır,aramızda,
nizama adanmış ruhlar, üniformalı!
cesaret, korkusuzluk, özgürlük,
ithal silahlarında saklı!
ve fedakarlarımız...
muhafazakarlarımız...
başka kültürlerin gübrelerinde,
yetişen evcil mantarlar gibi!
belki de en çok korkaklarımız!
sade yaşantısı olanlarımız,
lojman garantili hocalara,
kulak vermiş cemaatimiz!
ilmini satan hokkabazlarımız,
üniversite dolu adamlarımız,
boş hayallerin tüccarı yazarlarımız,
new age starlarımız...
sahte ilahlarımız,
ve herşeye rağmen,
düzenin geleceğine adanmış,
ruhlar topluluğu,
ya da ruhları çalınanlar!
sistemin bel kemiği,
ruhtan ari, etle örülü iskeletler!
kamuya hizmet edip,
sisteme kul olanlar!
ve,
benim gibi arada kalanlar!
araf'ta,
aklına soru takılanlar!
...
al, gazı mı sistem,
yine gerildim!
gezi parklarına,
niyetliyim!
...
sırtımı okşa,
rahatlat beni!
...
sevmedim,
sevemedim,
ben bu düzeni!
...
herkes bir yere ait iken,
bir yer edinemeyen!
...
kendini bilmenin erdeminde,
kelimelerin serüveninde...
...
siz sizler için,
bestelenen şarkılara,
tempo tutturun,
ben,
ıslık çalacağım!
...
mezarlıklardan,
geçerken yaptığım gibi!
...
bir kutsal asa,
yapımı gibi,
bir sürü zombi!
...
anlayan var mı beni?
...
siz de hergün,
sınanıyor musunuz?
a- zeki misiniz, misal?
b- kurnaz?
c- ya da nazik misiniz?
d- dürüst müsünüz peki?
e- fedakar veya cesur?
ya da hiçbiri!
...
siz düzenin,
hangi koduyla,
programlandınız?
...
uygun musunuz?
uyumsuz musunuz?
...
düzenin kulu musunuz?


fehmi demirbağ

1 yorum:

  1. RAHMAN RAHİM,HAK VE ADL ESMALARINDAN KOPMUŞ BİR TOPLUM BELA İÇİNDEDİR

    YanıtlaSil