3 Mayıs 2014 Cumartesi




BEN, KÜLTÜR KUVVETLERİ KOMUTANI!


Olağanüstü toplandık!
cumhurun başı,
yürütmenin başı,
kara,deniz, hava,
kuvvet komutanları,
milli eğitim,
kültür bakanları,
aileden sorumlu olanı,
diyanet işleri,
ve ben;
kültür kuvvetleri komutanı!

ilim-kültür-sanat ve edebiyat,
kolluk kuvvetleri bir de!
milli güvenlik konseyinde!

gündem maddemiz,
kültür emperyalizmine karşı,
milli mücadelemiz!

informal eğitim,
öncelikli maddemiz!
ben konuştum,
gün boyu herkes sustu,
medyanın dili mapustu!
dedim önce,
çocuklarımızı,
kendi kültür kodlarımızla,
yetiştirmeliyiz!
varsa nasıl batının,
kutsal asası,
hollywood'u,
sözde sihir vardır diyen,
peygamberin ümmeti,
esas almalı belagati!
tiz kurula,
walt disney gibi bir kurum,
kararı yönelttik üst kurula!
hemen çizgi filmler yapılmalı!
çocuk edebiyatı şahlanmalı!

hedef belirlendi,
önce ahlak ve maneviyat dendi!
...
milli eğitim kendini sorgulamalı,
millilikten ne anlamalı?
ecnebi değil, kültür bakanlığı,
diyanet belamlardan arınmalı,
yerli silah sanayi kadar,
yerli kültür!
yersiz değil yani!
paralel ki caulliouya...
....
günün son sözünü ben aldım,
konuşmalarımda oldukça kararlıydım!
memleketin hastalığına tek tanı
ben, kültür kuvvetleri komutanı,
söyledim dinlediler,
dediler abesle geçti günler!
emrettim milli güvenlik konseyine!
cepheler açmalıyız,
yurdun dört bir yanında,
kütüphaneler,
laboratuarlar kurulmalı!
çizgi film stüdyoları!
...
bakın dedim,
22 çocuk kanalı var memlekette,
var mı bir milli yapım?
sanal kültür kahramanları,
batının işgalci birlikleri,
kemirmekte bebeklerimizi!
...
rol model çok önemli,
evlat yetiştirirken,
farkında mıyız?
bu konu çok ehven!
...
toplantı bitti,
dağıldı konsey!
genel kurmay başkanı,
merdivenlerde koluma girdi!
dedi;
top-tüfek elbette önemli,
lakin,
kağıt-kalem ve mürekkep,
kılıçtan keskin silah!
okumaz isek,
yazmaz isek,
eyvah!
ahvalimiz; merkep!
dedi;
mehmetçiğin eline,
top-tüfek gibi,
kitapta verile!
seferberlik başlatıyorum,
vakit kaybetmek,
nafile!
...
milli,
güvenlik,
konseyinde,
ben; kültür kuvvetleri komutanı!
dedim son söz,
yüreğim ateşten köz!
tanı yaratanı!
ecdadını!
haybeye fırtınalar,
haybeye küfrün saltanatı!

fehmi demirbağ




GENÇLER SİZİ ÇAĞIRIYOR!





GENÇLER, AĞABEYLERİNE, ABLALARINA, AMCALARINA, TEYZELERİNE SESLENİYOR!

GENÇ TÜRKİYE PLATFORMUNDAN
 BİR TEKLİF DAHA!


"sanatta 
MİLLİ MUTABAKAT HAREKETİ!
kültürde"
***
Adı milli mi olsun? BarlaBüyükdoğuKÜLTÜR KUVVETLERİ, illaki olsun! 

Bir Akademi olsun...ve dernek tabiki de...adı ne olursa olsun! Ak ya da başka bir renkte...
Hani sağ'dan...aydın çıkmaz denilir ya...sanatçı...

Hani nerde benim sanatçılarım? Kendini sağcı, muhafazakar, mukaddesatçı, islamcı, milliyetçi...ve hatta memleketçi...ki bağımsız, bağlantısız...neyse bir şekilde; dini-milli ve insani değerlere göre atıflandıranlar!

Tayyipçiler...milli görüşçüler...ülkücüler...hizmet öğrencileri!
geçtik bütün bunları!
şapkanız size kalsın;
"sanatı Allah için yapmak lazım,
gerisi çelik çomak, diyenler!"

gezide gördük...
hoş öncesi hepten malum!
"sızısı olanlar, sızlanmayın gari!"

"Küresel sehirler, küresel markalar artık dünyada devletler gibi siyasi aktör haline geliyor.
 Kültür de siyaset ve ekonomi gibi stratejik unsur oluyor.
" Küresel markalar; İŞGALCİ KOLLUK KUVVETLERİ!

 ŞİMDİ MİLLİ MÜDAFA ZAMANI! KIZLI-ERKEKLİ KAYBEDECEĞİZ YOKSA GELECEĞİMİZİ!

 YANİ; NE KARA KUVVETLERİ, NE HAVA KUVVETLERİ, NE DENİZ... İLLA Kİ; KÜLTÜR KUVVETLERİ!

BİRARAYA GELMEYE NE DERSİNİZ?

SİNEMACILAR...TİYATROCULAR...SES...YA DA SAHNE SANATÇILARI...MEDYA MENSUPLARI VE HATTA...TASARIMCILAR! KALEM ERBABLARI, EDEBİYATÇILAR...PLASTİK SANATÇILAR! GÖRSEL...Kİ MİMARLAR...

SANATINDA "ALLAH RIZASINI" GÖZETENLER! SANATINI DAVA EDİNENLER! iSLAM COĞRAFYASI ARTIK KENDİ KÜLTÜRÜNÜ...KENDİ SANATINI OLUŞTURMALIDIR...DİYENLER...YALNIZCA SÖYLENMEYENLER!

E, HADİ!

NEDEN BİR ARAYA GELMİYORUZ?
NEDEN LOBİLEŞMİYORUZ? NEDEN ENDÜSTRİYEL DÜŞÜNMÜYORUZ!

MESELE İKTİDAR OLMAK MESELESİ DEĞİL:
 MUKTEDİR OLMAK MESELESİ! 

HALA ANLAMADINIZ MI?

SESİME SES VEREN VAR MI?

YAZIN BANA: fehmidemirbag@gmail.com

organize benden! bir araya gelmek, sizden! kararlar almak bizden! 
muavfakiyet Rabbimizden!

MİLLİ AKADEMİ
"KÜLTÜR KUVVETLERİ"
DERNEĞİ

"TAMAM ANLADIK! İŞİNİZ YOĞUN; SİZ UĞRAŞAMAZSINIZ BÖYLESİ GIVIR-ZIVIR İŞLERLE! ...BE MUBAREK HİÇ OLMAZ İSE... İŞİ OLMAYAN, BU TÜR LÜZUMSUZ İŞLERLE UĞRAŞMAYI SEVEN VE DERT EDİNEN BİRİLERİ DUYSUN DİYE...BU ÇAĞRIMIZI PAYLAŞAMAZ MISINIZ?" 


fehmi demirbağ

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder