12 Haziran 2014 Perşembe


BERAAT ETMEK

Allah'ım, affet beni,
affetmem lakin kimseyi,
Allah'ım ver bana isteğimi,
paylaşamam lakin elimdekini,
Allah'ım belalardan koru sevdiklerimi,
bela ben olurum tanımam kimseyi!
...
Allah'ım; isterim lakin veremem,
yüzsüzüm, arsızım; kulum işte,
senden gayrısına da gidemem,
sıkıntıya gelemem,
nankörüm serzenişte!
...
Şaban ayının onbeşi,
al bana bir fırsat daha!
bir mübarek gece daha kapıda!
"güneş batınca,
ve sabah olunca arası,
sen buyuruyorsun ya rabbim,
bütün dilenciliğimle sana geldim;
'Benden mağfiret isteyen yok mu?
Benden rızık isteyen yok mu?
Bir bela ile müptela olan yok mu?
Kurtuluş vereyim!'
...
hatalarımı
kulluğuma ver,
tevbemi kabul et,
kuluna ver!
...
yaşasın bu gece beraat var,
hem de herkese var!
YANSIN KANDİLLER,
karanlığa sönmez ziya var!

fehmi demirbağ

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder