13 Haziran 2014 Cuma


SALTANAT

metanet önermekte diller,
dirayet derviş, sabır diler,
günah pusuda beni bekler,
tahtında, tacında kralım bugün!
...
skandallar sarayı ömrüm,
radikal duygularım depreşmekte,
akıl ve duygu raksetmekte,
han'ım, sultan... kralım bugün!
...
kaç kelle aldım tavrımla,
kaç aklın başını,
dilimin zehrini kaç fikre soktum,
kaç sultanın tacını!
...
fiziksel ve duygusal patlamalar,
hissin en kuytu yerini kundaklamakta,
en eski hatıralar,
unutulmuş yeminler gündemde,
arzular çok sinsice!
ihtiras karalar bağlar!
...
ben az mı gönül sömürdüm,
gün geldi taze bedenlerde öldüm!
iktidar mücadelesinde gönlüm,
nefsim tabur tabur asker,
aşılmaz surları aşmakta bir yönüm,
asabi ve tahammülsüzüm,
skandallar sarayında,
hem çok güçlü hem güçsüzüm!
...
sonsuz kudret sınırlı hayata iksir,
aç gözlerini, bir nefes hayata tefsir,
bitmez denilen kitap,
sayfa sayfa sona hitap,
saltanat peşinde ömür bitap,
merhamete muhtaç kralım bugün!
...
ki bir acizmişim anlasaydım eğer,
kibir ülkesinin zalim hükumdarı,
benmişim meğer!
son deminde ömrümün,
saltanatı bir kuru tövbede aradım!


fehmi demirbağ

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder