28 Nisan 2016 Perşembe

TEŞEKKÜRLER MEHMET TEVFİK GÖKSU...

TEŞEKKÜRLER HASAN TAŞÇI...
TEŞEKKÜRLER CEMAL BOLAT!


Yıllardır çocuklarımıza ve gençlerimize sahip çıkmalıyız diye mücadele eder dururum. Bu uğurda tam 43 kitap yazdım. Herotürk isminde bir de geniş kapsamlı bir proje hazırladım. Çizgi filmini yaptım, çizgi romanlarını, tiyatro oyununu sahneledim. Kapı kapı dolaştım, bunun mücadelesini ısrarla sürdürdüm. Akittv de dahi program yapma maksadım bu yüzdendir.


"Ensest, lbgti,ateizm, uyuşturucunun her türü, bilumum ahlaksızlık.. terör...kuşatmışken sokaklarımızı...yuvalarımızı...seyreyleyelim mi yani bu alçakça cümbüşü...işgale uğramışken dimağlar...olmaz be kardeşim...fazla demokrasi cilt bozar..." diyerek her paltformda bu sızımı dile getirmeye çalıştım.
100 ayrı proje ile de "Bir medeniyet tasavvuru"nun sevdalısı oldum. Çokça da kapılar kapandı yüzüme...Adam yerine konmadım...Horlandım da, dışlandım da...
Diriliş başkanları ile yürüttüğüm "Benim Anayasam" bu kabil çalışmalarımdandır.


Kasımpaşalı romanını Reisin dikkatini çekmek maksatlı kaleme aldım. Dünya 5'ten Büyüktür, 2071 yolunda lideri anlamak ta aynı şekilde...
Lakin sesimi duyuramadım kimselere...
İLİM, KÜLTÜR, SANAT, EDEBİYAT VE AHLAK dedim...
Demeyede devam edeceğim!
Nihayet Esenler Belediye başkanımızdan bir fırsat istedim ve Esenlerin gençleriyle "Erdemli Genç Sohbetleri" yaptım. Edebiyat klübü, Düşünce ve fikir klübü, İyilik klübü ve koordinasyon klübü olarak gençleri teşkilatlandırmaya yönlendirdim. Proje Mihmandar Gençlik projesine dönüştü. Başta Hasan Başkanım ve Cemal Hocamla ve Esgemin kıymetli genç kadrosuyla Başbakanımız tarafından takdir gördü; ödüllendirildi.
İmdi:
Daha yapacak çok şey var...
Destek alırsak ortaya koyacağımız nice yenilikçi proje...


DURMAK YOK, HAK YOLUNDA MÜCADELEYE DEVAM!
(Bu arada TRT Çocuk için tanıdık lazım. 5 Yıldır oyalanıp duruyorum.Türkiyenin en kaliteli işini yaptım, muhatap bulamıyorum)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder