26 Ekim 2018 Cuma

Hemen hemen her konuda...fikirlerimizi ve çözüm önerilerimizi ortaya koymaya çalışır, bildiğimiz kadarıyla konulara ışık tutmaya çalışırız.
Kısa süre içinde en çok beğeni alan ve fikir beyan edilen bu paylaşımım oldu.
Demek ki önceleri boş konuşuyormuşum.
Kıldan tüyden mevzular daha dikkat çekiyormuş meğer.
Döğme yaptırsam diye bir sorum olsa ne cevap alırdım, bak şimdi bunu da merak ettim.
Neyse...Ne mutlu saçlarım var diyene!
Yaşasın lepiska saçlar!
Kahrolsun kellik!
Peruklar kardeştir!
Saçlı erkeklerde perma yaptırmalı! Perma bizim hakkımız söke söke alırız!
Kepek vatan hainidir.
Artık yavşakları başımızda istemiyoruz. ( Yanlış anlama olmasın açıklama yapayım. Yavşak bit yavrusu demektir. Başta saçın ekili olduğu alandır. Yavşaklar ve ebeveynleri başta yuva kurabilirler. En çok çocukların kafasında yer edinirler, ilkokul dönemlerinde görülebilir olaylardır Bit salgınları.)
Ya devlet başa ya kuzgun leşe! (Baş deyince de bu aklıma geldi. Huylu huyundan vazgeçer mi? Hemen siyasi mesaj vermeye çalışıyorum. Akıllanmam ki ben!)
Amerikan traşı modası hiç geçmez mi yaw!?
Tepemde yoğun oranda saç dökülmesi var, ama ben görmüyorum Allah'tan.
Saçımı süpürge etmeye çalışsam, elektriklisini yapabilir miyim? Bazen saçlarım elektrikleniyor da...
Saçımı boyatmak geliyor bazen içimden. Zekeriya Beyaz'ın saç boyasının markasını bilen var mı? Efdal ve caiz olan saç rengi hangisidir?
Kıldan ince kılıçtan keskin diye ifade edilen Sırat Köprüsü' nden geçmek için köprü geçiş ücreti ödenecek mi? (Tevbe tevbe)
Saçım uzunsa ben de tesettüre girmeli miyim? Ya da kadınlar artık neden tesettüre gereğince önem vermez oldular?
Eskiden "Berber" denilen yerlerin adı neden "coiffure" oldu? Saç kesenlere "hair designer" deniliyor. Odtü mezunu mu bu arkadaşlar?
Saçmalama denilirken neden "saç" vurgulanıyor? "Kısa kes" demek için mi?
Av tüfeklerinin mermisinin adı niye saçma peki?
Wısshhhh!
Ulan memlekette ne çok kafa yorulması gereken konu varmış, meğerse.
Fehmi abiniz)))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder