9 Aralık 2013 Pazartesi

GECİKME! KOŞ!




ATEŞ SENİ ÇAĞIRIYOR!


Konuşsam olmuyor,
sözüm zülfü yare,
sussam içim yara,
diyor ki rakamlar,
660.000 çocuk,
geçen yıl,
taciz kurbanı...
sokak çocuklarını bi geç,
çalışanlarını,
şiddet mağdurlarını,
çocuk gelinleri,
nikahlısı makbul!
kalitesiz eğitim mağdur,
öpülesi,
koklanası evlatlarımızın
50.000 tanesi onur adına,
yürüdüler ya taksimde,
tengarenk! pardon rengarenk!
şimdi öpüp koklamaktalar,
hayvanca! şeytanca! yuh!
kendi evlatlarına kıyan toplumlar,
kendi evlatlarını iyi yetiştiren,
toplumların kölesi olurlar!
diyen hacı bayram-ı veliden,
Alisiz alevilere,
kafası karışık Türkiye!
Boş konuşuyoruz, boş!
kafalar boş, yürekler!
Boşluktayız!
Dolduracak birileri,
tarihteki yerimizi,
ya da şeytan dolduracak,
patlatacak boş beynimizi,
fast food a tavuk yetiştirir gibi,
hormonlu ve turfanda evlatlar!
%50 miyiz,
50 nin ne yanı bizim,
diğeri kim? kimin? biz kimiz?
üçün birinin taliplisiyiz!
üç dönem kurbanı ya da!
çocuk mu?
bırak ağlasın, nedir ki?
düşe kalka büyür nasılsa!
ağlasın! aç kalsın!
dönsün o da tez zamanda,
babasının yoluna; bir canavara!
Dayak ki, cennetten çıkma!
beni oylayın,
ben de oyalanayım,
oyalayayım!
çocuk kurban eden,
tarihe yolculuk varsa,
kaptanım ben kaptan!
affetsin yaradan!
konjöktür böyle!
bir ademoğlunun,
nefsi uyanıyorsa nesline,
konuşmak nafile!
kararsızım,
konuşmalı mıyım?
susmalı mı?
hay Allah bak sızlanırken,
geçti vakit!
zamana kıydım.
halbuki sabah yatıracaktım.
hürriyet mahallesindeki bankaya uğrayacaktım.
radikal karar almıştım.
sözcüsü olunca, türkiyemin,
posta koymaya yeltendim.
milliyetini bilmezler,
oyaladılar beni,
geciktirdim;
banka taksidimi!
Bana ne elalemin veletlerinden,
oldum işimden, gücümden!
dışarı çıkmadan, bakayım maillerime...
hah! işte beklediğim;
reklam yazarı olarak,
yaptığım başvuru onanmış!
bir fast food firmasına,
slogan bulacakmışım!
gecikme koş,
başla işine!
"ateş seni çağırıyor!"

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder