4 Aralık 2013 Çarşamba

"kısa mesaj"


OKUNDU BİLGİSİ İSTENİYOR!


Sen sana bildirilene,
ben bana...
iman et neyi, biliyorsan ona!
gram kadar aklı olan,
dönen dolabın adı, pentagram!
ben, bilgi kaçakçısı,
bekçilerden çalan!
anahtar;
kabenin yetimi!
soy belli,
mısırın kadimi!
şeytanın hadımi!
uşakları bizimkiler,
papyonlarından belli!
sıvazla sırtımı,
okşa başımı!
tak madalyamı,
al ülkem senin olsun!
sır üfle rüzgar,
kor ol dağıt beynimi ateş...
düşman, kardeş!
kardeş, kalleş!
aynanın arkasında ne var?
bu yüz kimin?
yüzsüzler pirinin!
kağıt ruh alır,
kağıt ruh verir!
birinde kartal!
diğerinde vav!
vay, vay, yay!
sırrın peşinde olanlar var!
çift baş iyidir,
böl ve yönet!
bölme ekmeği lakin,
doyurmaz beni kin!
basit bina mekkede!
ne residance,
ne plaza!
sekiz köşeli plazma!
oyun büyük!
resti gördüm!
bir hamlede benden!
barbaranın babasını biliyorum!
kocasını da,
hocasını da!
nasrettin hoca bir gün,
mayalayacak gölümüzü,
o gün bu gün mü?
daha değil,
yakında, yakında!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder