4 Aralık 2013 Çarşamba

PULSUZUNDAN,


DİLEKÇE!




Kükresin kelimeler!          



korkağından tiksinirim...
sözüm,zalime kılıç,
mazluma şefkatimdir!
bu ne gayesiz hayat?
heyhat, heyhat!
malzeme belli!
İmansız akıl, 
şeytanın ihtilal planı,
merhametsiz bir yürek,
ateşe köz sürecek!

biraz içten bir dileyiş,
şeytanı sürgün edecek!
korkma! cesurca yaşamaktan,
cesaret günaha kefaret değil!
safını bil, safını tut,
ya da unut, hapı yut!
küçük şey yok dostum,
bak dua' ya,
3 harfe bir dünya girecek!
öyle değilmidir,
söyleyin;
Geçmişimizin keşkeleri,
geleceğimizin endişeleri, 
anımızı çalan iki hırsız!
en büyük şaiya, vicdansız!
belki biraz mütevazilik,
Allah, ne muradım varsa vermesin. 
Gönül bu, hayrı şerri bilmez,ister. 
Hayırlısı neyse onu versin!..

oldum mu ne?
hani hamdım ya?
zenginlik mi muradın?
ekmek belki, helalinden!
belki de bilmek, kör gerçeği!
İlim servetten daha kıymetlidir. 
Serveti sen korursun, 

ilimde seni!
unutma dostum, an be an!
İnsanı ateş değil gaflet yakar. 
demiş ya dönen adam, pervane hani!
Herkeste kusur görür, kendisine kör bakar. 
Neye nasıl bakarsan, o da sana öyle bakar. 

niyazın büyük olmalı,
dile Rabden ne dilersen!
Secde görmemiş bir alnın,
 '' Alın Yazısı '' olmak istemem!..
satırlandım yine,
harf harf, hece hece...
Gamzelendi gönül yine,
devası ah'tır.
Gönlü mahsun olanın,
dostu Allah'tır.
ozanım, halim nicedir,
hal sahibine dilekçemdir!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder