6 Aralık 2013 Cuma

TEK GECELİK AŞKLARA,


TEK KELİMELİK ŞİİRLER!

Aramayın,
bende bulamazsınız;
Failün, mefailün, failatün,
uyakta yok bende, ölçüde!
benim şiirlerim, tek kelimelik...
tıpkı sizin tek gecelik,
aşklarınız gibi...
tek hücreli yaşamlar,
1+1 haneleriniz!
3 ya da 5 kelimelik,
kültürünüz...
yaşam görgünüz...
hoş büyük şair olma, 
derdimde yok benim,
büyükse davam büyük!
sahibi, davamın!
ben söyledim mi,
bana yeter,
yaldızlısı sözlerin,
vesvese verenin!
kodumu oturtayım, yeter!
ayıp mı oldu ne?
ayıp arayanlar,
ne yazar defterde!
şirkiniz sizin,
şiirim benim!
neonlarada bezemeyin,
alkışta istemem,
yalnızca dinleyin!
ku's bin saide gibi,
belagattir ilmim, benim!
yol onun, varlıkta,
yüzüstü sürünen ırmakta,
angarya kimin?
Failün,
faili meçhul cinayet...
hep şikayet, hep hep...
mum yakasıcalar,
kalaylayasıcalar,
uyak yok,
ölçüde!
Edepte!
İntizam,
nizamiye kapısı!
el kapısı...
kul yapısı...
helvalar, bir ölüye,
bir secdeye!
acıktım, korktum, üşüdüm!
üşenmedim,
sokağın diliyle seslendim...
siz beğenin ya da beğenmeyin,
ben dilimce söylendim!
mefailün,
uysa da,
uymasa da!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder