7 Aralık 2013 Cumartesi

KAN KARDEŞİM KÜRT!


FEDERASYON OLMALIDIR!


Açılıma varım,
ciğerlerim yettiğince,
en uzaklara giderim...
bir kaşık suda boğulmaktansa,
kopacaksa fırtına,
deryada benim, denizde!
gezerim denizlerde!
Özerklik mi? hay hay!
federasyon hele!
Batumu rica edeyim; önden,
Kuzey Irak, yakın dur!
Ah! Musul, ah kerkük!
her hatıran Türk!
(Türk demek İlay-ı Kelimetullah demektir. İnanmayan tarihe baksın. Bir çerkez olarak söylüyorum.)
Suriye, bir parçam,
Nahçivan!
sen ne dersin, iran?
Batı Trakya, Gümülcine,
Federasyon bölgemiz;
Azerbaycan!
12 adayı unutmayalım!
var mı eklemek isteyen,
yeni haritamıza?
katılmak isteyen?
Unutmadım seni Kıbrıs!
Uzakta olsan da, sevdamsın Bosna!
Makedonya!
Aklım sende Afganistan!
Keşmirim!
Yeryüzü, memleketim,
Kafkasyam,
İmam Şamilim!
Bütün dünya,rüyam!
yeni federasyonum!
teklifime güldünüz mü, katıla katıla!
ben de gülmüştüm,
size...kıçımla!
taleplerinize!
Apoya af mı misal?
Ben eşeklik ettim desin,
anırsın, taksimde gezi parkında,
onuda affedelim!
Affetmek büyüklüğün şanındandır!
Anadilde eğitime gelince;
ona da hay hay!
Önce kurtaralım Türkçeyi esaretten!
Abdestli kapitalistlerin,
beton aşkından!
site, site,
bitirilen mahallemizden!
Milli Eğitim millileşsin,
yoksa zaten "leş"sin!
Zemzem Towersi taşlasın hacılar!
olacaktır zaten bunlar!
Yoksa: ...
Puzzlede;
herhangi bir parçasın;
Kürdistan!
USAnacağımız başka eyalet!
emir malum yerden,
itaat et!
İsra EL kardeşim,
umma medet EL'den!
Anadilde berdel,
anadilde kan davası,
anadilde cehalet,
küçük yaşta anneler,
körpe gelincikler!
gavurda insaf yok ki zaten,
Ademin küçük oğlu!
tarih bana değil,
sana da nasihat!
Hele analar ağlamasın,
hele tezeği bıraksın,
Anadolu!
Hele gönül coğrafları birleşsin,
Ayrılık mı?
Ayrılalım, yolundan şeytanın, hay, hay!
Allah'ı bir, kıblesi,
peygamberi!
Kitabı!
Kitapsızlık yapmayalım;
federasyona,
ben varım!
Sanal alemin kuş beyinleri,
ötselerde twit, twit!
Face'deki yüzlerini saklasalarda,
kalaşnikofça konuşsalarda,
9 sütuna akılları,
frekanslarca dolarları,
olsada,
doldursalarda seni!
5 kandilin üstüne,
başka kandil olmaz;
a be kardeşim!
Ben seninle her yola varım,
kürdüm, canım, ciğerim,
kan kardeşim!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder