25 Ocak 2014 Cumartesi

“Beni bırakıp nereye gidiyorsun ?” demek değil, 
”gittiğin yerde dualarımla ben yine seninleyim” diyebilmektir sevmek !


Seni yazdığım surece, beni okumaya mecbur kalacaksın.






SEVGİLİYE!

"Bana aşk/ını helal et!"





Hayat uzaklaştıkça, ölüm yaklaştıkça ve ben alıştıkça... gönlünde pas tutmuşum ey yar!


İlk günlerimizi hatırlıyorum da yanlış yapmamak için konuşmaya korkardık. Gün oldu, devran başa döndü; yine konuşmak nedir, unuttuk!

Huzursa adın, senin her zerrene muhtacım.
Sayende, ey, yar!
Ne kadar uyutmuşsan artık beni, uyuyamıyorum geceleri...
Pulsuz, isimsiz, cisimsiz mektuplar bırakıyorum rüyalarına her gece!
ihanet hançeri o geceler,
kâbus/ların tur atma vaktidir,
kaçışır hayallerim; bir o yana bir bu yana,
asılı kalırım sensizliğin kuytularında..!
geçsin diye zaman,
kavuşsun diye sabah dünyaya;
Yüreğinin hesabını tuttuğum, 
her hecesine sayfalar doldurduğum kitabını okuyorum! 
Sonra sanırım, bağışla beni; unutuyorum!
Kuruyorum, soruyorum...çıldırıyorum!
Gececi bulutlardan gam süzüldüğünde,
sana üç kelime sualim olsa.! Sevgi nedir, hasret nedir, özlem ne ? Bulduğun her cevapta helalim olsan..!

Rabbim ne güzel sevdirdi seni bana, 
nasıl sınadı, yüreğimi aşkınla?

Gülüşün, gülüşüm olduğundan beri...
Üzüldüğüm günlere üzülüyorum.
Kurak çöllere düşen sevdamız,
artık seraplar görecek aşkımız diyorum...
vazgeçiyorum, aslında... diyemiyorum...
Sen yine de, 
"Gönlünün sevdayı bulduğu gün,  
kendini bildiğin gün, benim gibi olduğun gün gel!"

Ey! Bu yüreğe saklanmak istediğin icin değil,  
sevdiğim için yüreğime sakladığım...

Evet, yoksul/um... Çünkü, senden yoksun/um..!

Bil ey yar; senin için sarfedeceğim çaba!
Var olma ihtimalinin imkansızlığı kadar büyüdü...

Söyletme beni; Ne mutlu bana; üzerine yakıştığım...
ama yapışmadığım bir aşk bıraktım aklında.

Hem ki, "Sevgili" nedir ? "sevdiğim" diye bir sözcük varken!
Kurulacak bütün cümleleri tamamlayan!
Düşmese de merhamet duygusu yüreğine, 
ben razı oldum payıma düşene...
Bağırmak isterken gitmelere düğümlenir sözcükler, iç yanar dil susar.
Sahiplenmeyi unutup vazgeçtiğimiz bir aşk kaldı ardımızda!
sen iyisi mi yar;
helak ettin ya beni...
bir de aşkını helal et!

fehmi demirbağ

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder