25 Ocak 2014 Cumartesi


"Dile gelse zerre,
çıldırır kelimeler!"
HOCAM!


cahilim! aldanma bana...
günah bana! tevbe sana,
isyan bana! af sana!
anlasana!
lokma bana, talkım sana!
ümmet perişan,
halden anlasana!
saraylar bana, çul sana!
ayet bana, hadis bana,
bir de kulak tıkamasa!
...
estenüzü billah,
bismillah!
düzenin aydın din adamı,
alınca eline kitabı,
hesaplar maaşı!
...
bu ruhbanlar nerden türedi,
dinden geçinenler!
resul müminler dedi,
insanlar dedi, rabbi!
...
mimarı biliriz,
kainatın mimarını!
doktoru da biliriz,
şifa vereni de,
öldüreni de, dirilteni de...
bilemedik lakin,
bize öğüt vereni!
beddua edeni!
din adamını!
...
madem demindesin ömrün,
biz sustuk,
hep sen söyledin,
bu da benim sana sözüm;
"varlık putuna tapınma,
yokluğa kul olursun!"
kabahat çekirdeği ekme tarlana,
uğrarsın hüsrana!
tarla ki ahirete...
kibir, ihtiras...
gözlere perde!
bak ademoğullarına,
tarihte benzeri birçok sahne,
ibret!
görmek isteyene!


SÖZÜM "BELAMLARA! TAĞUTA TAPINANLARA...

fehmi demirbağ

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder