19 Ocak 2014 Pazar

KÖREBE!


OYUNU GÖRDÜM


ölmeden ölme zamanında,
...
gaflet, delalet, ihanet!
üçgeni, şeytanın!
kör gerçek;
nesebi gayri sahih; garabet!
...
taassub yurdunda,
tasallut hadimleri,
musallatlar gani!
an ne ki, anlamsız,
doğuranlar fitneyi,
yeni ilahımız!
biraz mezhep,
çokça tarikat,
hiçsel hep!
harutun,
ve marutun izinde
hermes müminleri!
ah! kabbala!
kutsalımız kahve telvesi!
yokta sır!
var ise kısır!
dön babam dön,
emsile ile bina arası,
göz kalbinkisi,
diller nasır!
hocalar efendi,
nev zuhur köle, fakir,
izzet te ne?
iman gerçek hakir!
kemik mücevher,
saldırın müşrikler!
alın kellesini hüseyinimin,
ben ki,
tek kalmış mümin!
ar yok,
ırz da!
vatan teferruat!
günah bize reva!
ey resul,
kureyşten önce bize geleydin!
kız çocukları mı?
topluca gömülmekteler,
şirkin kültür toprağına!
şarap müslüman kanı!
zina; neslimize...
geleceğimize!
ölmüşüz zahir!
beş vakit kılınmakta namazımız!
zekat alınmakta; haracımız!
post post kurtlar,
bizim gibiler...
hepsi bir masum, bir kuzu!
üçyüzyıllık kış uykusu!
ingiliz,
amerikan,
alman,
fransız...
mahşerin dört atlısı!
yahudi;
mahallenin belalısı!
hizmet ehli, eyvallah!
lakin kime?
iktidar olmakta ne,
muktedir olmadıkça!
başımızda döner dolap,
alçakça!
geçim yolu,
ayetler, hadisler...
lakin geçilmez sırattan böyle!
...
din ve ayet işleri,
devlet su işleri!
bir de siyasiler,
sinsiler!
piyonlar, toplar,
namaz kıldırma memurları,
çok ta pop hocalar,
geçimi yurdumun,
inanç sömürüsü...
ömür törpüsü!
...
silkelen uyuza bağlamış neslim!
kurtul asalaklarından,
bu kaşıntı niye,
tevhid yetmez neyine!
hz. şucular ile,
hz. bucular...
halvet peşinde!
mekke işgal!
medine pert!
dubai beton kazık, ümmete!
kansız müslümanlar!
damarlarından neft akar!
ya siz siz değilsiniz,
ya ben!
kahire,
gazze,
istanbul!
bulmacayı bul!
...
bir devir...
bir iskat!
cehalet;
tek hakikat!
....
yudum yudum,
kanı emilmekte,
yurdumun!
...
oyunu gördüm,
körebe!
yakaladım seni!
sobe!

fehmi demirbağ

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder