20 Ocak 2014 Pazartesi

YALNIZ MIYIM?

MEZARDA GİBİYİM
SURİYE'DE SUÇSUZLARA SUSSUZ KALDIK!

hani,
karalarsınya bir şeyler,
can sıkıntısından...
önündeki kağıda,
toprağa, duvara!
bende topraktanım ya,
bende karalandım!
sıkıldı bir şeylere,
birileri...
önce beni karaladı!
inançlarımla karalandım,
değerlerimle...
ben, karalandım...
ben paralandım!
paralanınca birileri,
önce beni,
inançlarımdan,
değerlerimden dolayı,
paraladı!
canlar sıkılınca,
"Can"lar sıkıldı!
birileri,
her kimse onlar;
önce dedemi,
babamı sonra,
beni...
kundaktaki bebemi!
dönülmez zamanlara mıhladı!
kan dondu,
zaman intikam peşinde!
iman tırsık!
nefesi ensemizde birileri,
efendice...
ınınnınnnnnn!
...
korku filmi!
...
sıkıldı birileri,
bizden...
aynı havayı solumamızdan,
varlığımızdan,
ırzımızdan,
inancımızdan...
yaramaz bir çocuğun,
istemediği oyuncağı gibi,
oynadı bizimle...
ve kırdı...
taaa fitne yerinden!
seni,
beni,
cümlemizi!
...
oysa...
bende,
sende...
aynıyız, herkes gibi!
bende doğdum,
doğduğumda bende ağladım...
...
senin kadar bende ıslattım altımı!
...
gaz çıkardım!
...
kanla ıslattılar toprağı,
topraktan gaz çıkartanlar!
...
sessiziz...
...
suskunluğumuzla boğacağız,
kendimizi...
katilin parmakları haybeye!
...
koca koca adamlar,
bebek gibi;
mışıl mışıl,
uykudalar!
uyku modundalar;
gafletin!
...
kitaptan pasajlar!
bilimsel;
bebekler uykuda büyürler,
annelerinden rüya emer,
şefkatle beslenirler!
uyu milletim uyu!
...
çocuklar uyurken,
sessiz olun!
ancak ölürken değil!
insanlığınız ölmedi ise!
...
karalandım,
kara çaldılar!
hak arayınca,
yalnızlığa saldılar!
...
devlet baba değilse,
anaboş!
...
orda kimse var mı?
...
korkuyorum!
...
mezarda gibiyim;
etraf karanlık,
etraf, loş!


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder