24 Şubat 2014 Pazartesi

aşkolsun artık!

gerçek aşk!

Ne kadar da sakarım; İçimi hep kelimelere döktüm!

oysa onlar bana,

Müslüman kanının oluklar gibi akmasına aldırmayıp pire kanının hükmünü soruyorlar!






beyin büzüşünce,
yürekte küçülür...
dilde çürür!
...
beyne gıda; okumak!
okumak aşkı!
aşk ki haya mayası!
Hâyâdır Aşk!  
Hz.Adem gibi,
Tam kırk yıl semaya bakamadan,
Utanarak yaşamak!
ve aşk,
Efendimizin (s.a.v) vefat ettiğini hissedip,
Başını duvarlara vurarak,
kendini öldüren devesi...
...
Ey soluma düşen ince sızım..  
Öyle tepkisiz kalma. 
Yanan yürektir, çıra değil...
...
Ah! Siz birde benim,
Susarak yazdıklarımı okusanız!
...
Kaderim,
makus talihim;
alında yazmadıktan sonra; 
Kaç şiire yazarsam yazayım seni,
külliyyen boşuna...
...
Diren Gazze!
patla sodom gomore!
Cola'nın üstünde ismini arayan,
Ümmet-i Muhammed seninle!
...
Hani buyurmuştu ya,
yetimlerin efendisi;
Sizin davranışlarınıza bakıp ta,
müslümanlığa özenen kimseler yoksa,
'' İmanınızı Gözden Geçirin!"
...

Beyinler sakatad,
kalmadı sadakat!
ortalık hilkat!
perişanız; hakikat!
...
Dağlar ağlar, taşlar ağlar,
Gözlerde yok yaş yüreğim!
Beni bir başıma koma,
sen bari,
benle savaş yüreğim..
...
sürgünümsün yalan dünya,
yerim yurdum sonsuzlukta!
aşkta...varlıkta...yoklukta!
ezelde...ebedte!
teslimiyet şeksiz elbette!
Sözüm, Bir peygamber duâsı ile bitsin;
"Allah’ım merhametsizleri bize musallat etme."

fehmi demirbağ

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder