24 Şubat 2014 Pazartesi

BENİ DE DİNLEYİN!


UTANÇ DOLU GÜNLER!

beni de dinleyin,
yasa dışıda olsa, dinleyin,
dinleyin beni, diyeceklerimi;
...
sen hele bir deyiver,
motor icad oldu mu?
oldu da...
biz hala niye otomofol yapamıyah?
double yaptıkta yolları,
yolsuzlukta radar yoh mu,
bu sürat niye?
sorunca soruları,
bu surat kime?
üniversite deyip,
kıyarız gençliğe,
sorum olacak bir de;
tencere dibin kara,
seninki benden kara...
yoksa tencere yuvarlanmış ta,
kapağını mı buluvermiş?
...
ülkem nüfusunu yığdık kentlere,
köylü asfaltta buğday yetiştire...
petrol çıkmaz bu topraklardan,
sıkman canınızı boşu boşuna!
...
imamlar suskun...
cemaatler ekmek kapısı...
iktidar ha sen ha ben,
icazet amerikanyadan hasılı...
...
bana elleşmeyin,
siz kemiğinizi üleşin...
...
çocuklarınız amerikan patentli,
geleceğiniz marka marka,
içinizde bir acaip sıkıntı,
çare sarıgül, morgül niyetli!
...
uğultu var memleketimde,
kim kime dumduma!
sandıkta çözülecekmiş,
demokrasi ferman buyura!
...
tıkandık, trafik gibi...
güven kalmadı millette,
millet mi? o dizi peşinde!
yeni putumuz kaos yada fitne!
...
hele bir dinle,
rabbim iki kulak bir ağız vermiş,
iki dinle bir konuş,
sevişme de ne? illa ki boğuş!
...
kitap okuma,
yazmada sakın,
sen daha az,
ben daha çok azgın!
...
benim liderim,
senin liderini döver,
sam amca ikimizin amcası,
hepimizi hem sever hem öper!
...
geldik sözün sonuna,
düşman bildik,
doğru diyeni,
hani derler ya,
mevlam sonumuzu hayreyleye,
bu kara günler,
hepimize,
utanç dolu hatıra!

fehmi demirbağ

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder