25 Mart 2014 Salı

adres arıyorum?



sorular bir değil, bin!
cevap; bir mezar dolusu!
sense akıl almanağım,
çul-çaput derdinde!
bilinmezlik ağacının tohumu,
içimde,
sonsuz ormanı saklayan,
...
çürümek istemiyorum!
hem ki,
topraksız neyim ki ben!

münbit bir vatan arzuluyorum!
göğünde albayrağım!
şebnem di,
arguvandı...
az bilinir çiçekler donatsın,
al yanaklı kızların,
şalvarlarını!
ellerinde sepetler,
sepetler dolusu elma!
elma ademden beri,
günahlara kefaret!
...
zaman...
akreple yelkovan elinde tutsak!
cevaplarım,
hayata dair!
her bir cevap,
bir başka soruya gebe!
ve yine,
o ecel kelime;
sabır; 
çaresize katık!
...
valla,
laf aramızda,
yeni yüzler istiyorum,
hayatımda...
başka bakış açıları...
eskittiğim yüzler,
hayatımı eskitti!
...
ben,
kalıplara sığmayan adam,
herkes ki,
bir kalıbın adamı!
...
usulca...
yüreğinde yer varsa,
bir köşesine;
sığar mıyım?

FEHMİ DEMİRBAĞ




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder