29 Mart 2014 Cumartesi



HANGİMİZ DAHA KÖTÜYÜZ?

siz yüksek teknoloji ürünü,
silahlarınızla,
yaldızlı sözlerin arkasına,
sığınıpta...
milyonlarca çocuğu,
katlederken...
ben içimin yanmışlığıyla,
ananızı seveyim,
kötü kadının çocukları desem,
hangimiz daha kötü oluruz,
ey demokrasi havarisi,
zalim amerika!

ve siz,
yüksek teknoloji ürünü,
laboratuarlarınızda,
hastalıklar üretipte,
milyonları,
kitlesel kıyıma uğratırken,
ben ananızı seveyim,
kötü kadının çocukları desem,
içimin yanmışlığıyla,
hangimiz daha kötü oluruz,
insancıl batı?
...
siz ki,
yüksek teknoloji ürünü,
tuzaklarınızla,
dökülmedik yaş,
akıtılmadık kan bırakmazken,
emperyalist düzeninizle,
ben,
can havliyle,
ananızı seveyim,
kötü kadının çocukları desem,
hangimiz daha kötüyüz,
ey uygar dünya!
...
belki,
ben şiirimin sonunda,
özür dilerim insanlardan,
ya siz,
nasıl bağışlanacaksınız,
özrünüzü duyar mı,
ölü çocuklar!
...
lanet olsun sana,
lanetlenmiş,
şeytana
kul olan,
amerika!
...
ben bir başıma,
olsam da,
senden korkmuyor,
ve meydan okuyorum sana!
sen ki nemrut,
belki bende,
bir sivrisinek!
...
laf kalabalığında,
yalnızım,
yanında olsa da bizden birileri,
senden nefret etmek,
benim,
iman esaslarımdan biri!
...
dilimde sana nefret söylemi,
senin elinde,
kardeşlerimin kanı,
zulmune,
gücüm yetmese de,
şimdilik,
bil ki,
kendi,
kabusların,
katilin olacak!
...

fehmi demirbağ

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder