28 Mart 2014 Cuma


MUKADDESATÇI SOL

kutsallarım var,
mukaddesatım!
ezanım, bayrağım,
illa ki vatanım,
hele ki kitabım!
bir müslümanım,
safım ne sağda,
ne solda,
mukaddesatta!
mukaddesatçıyım!
...
sağcılık dediler,
kapitalizme,
solculuk,
kominizme,
her ikisine mabed,
kutsalları,
materyalizm de!
...
bu memlekette,
kimlik gerek,
beşeri bir kimlik,
ideoloji olup ta,
kaosta son bulan!
...
sağcı olmalıymışım,
illa ki ya da solcu...
ikiside aslında,
cehenneme yolcu!
...
kitabı sağından verilenlermiş,
güya sağcılar...
solcular...geçiniz,
onlar dünden cehennemlik!
...
sağcılık;
bana göre pespayelik!
solculuk;
tam kepazelik!
...
değişen ne,
memleketimde?
iktidar,
sağcı da olsa, solcu da,
zindancı değişir,
zindan aynı!
...
kazananı batı,
kaybedeni,
unutan mukaddesatı!
...
ideolojiler,
deliler gömleğidir,
beşeriyete giydirilen...
...
sömürge isen,
ha solcusun
ha sağcı...
sırtımızdaki semer,
aynısı!
...
illaki bişey mi olmalıyım,
deyin ki bana,
mukaddesatçı solcu!
aha da bunu ben uydurdum,
ne telavivden,
berlinden,
newyorktan,
moskovadan...
özbe öz bu topraklardan!
...
kutsalcıyım yani,
sol dan kastım,
kalbimin olduğu yer,
duygu illa ki!
...
adım da fehmi ya;
anlayışlı olmak hani,
empati!
kendini,
karşındakinin yerine koymak!
...
yani ne kominist,
ne faşist!
kemalist!
ne kızıl,
ne yeşil!
ne cı ne cu,
ne de cemaat!
ya da bilmem ne?
ben ki fehminist!
...
siz bana,
yine de,
kısaca,
müslüman deyin!
...
sloganımızda hazır;
yaşasın,
tam bağımsız,
müslüman türkiye...
kahrolsun,
işgalci batı!


fehmi demirbağ

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder