1 Mart 2014 Cumartesi


satılık değilim!

belki,
iyi bir şair olamadım,
ama kimseninde adamı...
birileri alkışlasın diye,
yazmadım onca satırı!
...
ne belimi,
ne dilimi büktüm,
sahte ilahlara!
varsa söylenesi sözüm,
içimden geldiğince,
yüreklere döktüm!
...
birilerinin adamı,
olmak için değil,
adam olmak için
tek kavgam!
kavgalara değil,
barışadır sevdam!
...
masumlar,
çocuklar...
harcanıyorsa,
azgınların uğruna...
değil sözlerim
canımdır feda!
...
tek yol devrim,
boynu devrilesiceler!
devrimde hakikatim,
kelime-i tevhidim!
...
ben bu toprakların,
çilekeş çocuğu,
ömür alamet,
akibet;
ahiret yolculuğu!
...
kendimedir sözlerim,
suskunluğum cehennemim,
ben...
Allah yolunda,
vatan ve millet,
illaki adalet!
can verir,
...
gönüller alırım!
...
demiş ya şair!
beni öldürmeye gelen,
bende dirilir!

FEHMİ DEMİRBAĞ

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder