1 Mart 2014 Cumartesi



DOĞUM GÜNÜM!


1 mart,
bugün benim doğum günüm...
milyonlarca dakika önce,
su dolu ciğerlerime
hava verildi...
9 ay öncesi,
portakalda c vitamini olan bana!
48 ayrı 365 günü,
arkamda bıraktım...
acı tatlı binlerce gün,
1 mart,
bugün benim doğum günüm...
ve bugün birileri ölecek,
alçakça, Suriye'de,
bir bebek!
dünyanın birçok yerinde,
ihmalden, hastalıktan,
kahpe kurşundan!
bugün bana pasta,
kimine helva...
kimi topraksız gömülecek,
ağıtsız, duasız bazısı!
1 mart,
bugün benim doğum günüm,
harcanmıştır dünüm,
kemirgenleri ömrümün,
kutlayacaklar beni,
neymiş;
iyi ki doğmuşum!
...
yalan dünyanın yalancıları,
bugünde fitne doğuracaklar,
masumları ümmetin,
bu şeytanlara kanacaklar!
...
ölü gibi yaşayan bana,
doğumu hatırlatacaklar!
...
doğum günüm benim,
sam amcanın,
bu topraklardan gittiği gündür,
elizabetin,
salomonun!
...
doğum günüm benim,
düşmanıma gül uzattığım gündür!
...
mescid kılınan yeryüzünde,
mazlumların,
güldüğü gün,
benim doğum günüm!
...
1 mart,
bugün benim doğum günüm,
...
yarınlara sürgünüm!

FEHMİ DEMİRBAĞ



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder