10 Mart 2014 Pazartesi


BALKANLAR, KAFKASYA VE ORTADOĞU'NUN 
YETİM COĞRAFYASINA İTHAF EDİLMİŞTİR!

VAZGEÇİLMEZLER MEZARLIĞINDA
 YENİ BİR MEVTA DAHA!

git!
bütün diğer gidenler gibi,
ardına bakmadan git!
yıkıntına bakmadan!
git!
öteler görkemiyle senin olsun,
git!
kalmanı gerektirecek neyin kaldı ki,
git!
umudunu yitirmişsin,
haklısın, git!
namını da al öyle git!
sen misin giden a yiğit!
git!
git cehalet ülkesine,
iki satır okumadan git!
iki satır yazmadan git!
yakarmalarım boşuna, git!
...
ülke bu haldeyken,
evler viran olmuşken git!
...
madem okumayacaksın,
adam olmayacaksın...
git avm lere,
kapitalizmin mabetlerine git!
...
hiç bilenlerle,
bilmeyenler bir olur mu,
diyen rabbine tıka kulağını,
öyle git!
...
küfre, sapkınlığa, karanlığa,
eceline koşar gibi git!
...
ecdadından aldığın emaneti,
unutta öyle git!
bir günahın peşine,
takılda git!
mazeretlere sığında!
...
madem tevbe etmeyeceksin,
özür dilemeyeceksin,
pişmanlığın azabında,
yanmayacaksın; git!
...
memleketinin sana ihtiyacı varken,
doğmamış bebelerin,
yetimlerin,
acı çeken insanların...
durma git!
...
sakın dönme,
af dileme,
ben ne yaptım deme...
herbir günahınla,
adım adım azaba git!
...
çok mu istiyorsun,
cehennemi,
boşver şunca sitemi,
git!
insanlığından da,
müslümanlığından da!
...
toprağın cehaletin,
ah sen o toprakta,
ne kibirler,
ne kusurlar yeşerttin!
...
bak şunca yıllık ömrüne,
ne okudun ne yazdın,
bindin elalemin trenine,
haz uğruna azdında azdın!
...
git!
...me dur demek istiyorum,
dinlemek istemiyorsun bile,
benim duymadığım,
hangi sesler çağırıyor seni,
... bir umut!
ediyorum seni, rabbime havale!
...
gitti de ataların,
ilay-ı kelimetullah uğruna,
açıldılar okyanuslara,
endülüs oldular,
babür,
selçuklu,
osmanlı...
onlar gibi gideceksen,
durma git!
...
senin gitmelerin başka,
senin kaben!
...
sen dönülmez ufuklara,
adım atıyorsun!
ceddini utandırıyorsun!
...
gittiğin topraklar bizim değil,
sana yakışmaz böyle gitmeler,
Ey! Türkoğlu Türk!
dön artık benliğine!
beyliğine!
...
nefsine köle olmak için,
efendiliğinden geçtin,
biliyorum,
sen bu yolu binbir,
tuzakla seçtin!
...
vazgeçilmezler mezarlığında,
bil ki hatırlanmayacaksın,
belki bu son şansın,
...
gitme!

FEHMİ DEMİRBAĞ

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder