15 Nisan 2014 Salı



EKMEK GİBİ SEVDİM


ben seni,
kendimce sebeplerle sevdim,
ekmeğin buğusu gibiydi,
gözlerin,
sıcaklığı gibi,
ellerin,
ben seni,
yüreğimin arasına,
koydum da sevdim.
ekmeğin,
başak haliydin,
güneşte kavrulmuş,
ezgindi toz halin,
suyuma kattım da,
hamur yaptım,
yoğurdum seni,
şeklime soktum,
aşkımızın ateşi,
fırınımız oldu,
ben sana,
açlığımı sevdim!
avuçlarımı kap eyledim,
kaptım da kaçtım,
fırıncı raflarından,
zengin sofralarından,
aşım, eşim,
biricik sevgilim,
ben senin,
her halini sevdim!
yumuşak halini de,
taşa dönüşmeni de,
küflenmeni de!
isminin her halini,
hele de yalın,
ben senin,
sevilmeni sevdim...
...
küçük bir çocuğun,
oyun arasında,
eline tutuşturulmanı,
bir işçinin,
nasırlı ellerinin,
arasına büzüşmeni,
yere düştüğünde,
bir lokman,
üç kez öpülüp,
alına konulmanı,
ekmeğim,
aşım,
sevgilim,
...
bir kuşun gagasında,
yuvaya taşınmanı,
besmeleyle,
paylaşılıp,
yoksula uzatılmanı,
ben en çok,
senin helalini sevdim!
...
katık kıldığım,
bir de,
iki yakası biraraya,
gelmez arana,
özgürlüğümü!
sevdim!
...
mücadeleni,
aslanın ağzında olan hikayeni,
meydanlarda,
senin için haykıranların,
soluğunu sevdim!
...
tarlada başlayan,
yazgın,
bereketin,
ve rahmetin,
şenlendirmen,
çorak toprakları,
garip sofraları...
ve kutsallığın...
...
tek bir kırıntın,
düşmesin diye,
yere ve namerde,
tek bir yol var,
tek yol devrim!

fehmi demirbağ


TAM BAĞIMSIZ MÜSLÜMAN TÜRKİYE!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder