15 Nisan 2014 Salı



yalancı


ödünlerim,

ödül gibi gelmesin sana,
ben inanmayı seçtim,
sen beni,
kandırdığını sandın,
kim tutar seni,
kin tutar seni!
ilk değilsin bu konuda,
son da olmayacaksın,
ki ben,
en basit yalanları,
gözümün içine bakarak,
söyleyen ahmaklar tanıdım,
bense onların,
cahil cesaretlerine,
kuş beyinlerine daldım...
Hey dedim rabbim,
Suya kaldırma kuvveti,
yere çekim gücü veren kudret,
akıl fikir vermiyorsan,
utanma duygusu,
bu kullarına,
vardır elbet bir hikmet!
...
Düşüncelerim enkaz altında.
...
Offf!
Farkındayım! 
etrafımdaki sahtelikleri, 
yok saymasını da bilirim.
hikmetse muradım,
sabredeyim,
onca sahteliklerin benim,
gerçekliğime ihtiyacı var...
...
aynı yerden sızlasın yüreğin,
aynı yerden yansın ciğerin!
ne diyeyim!
Ah!
rahmetle andığım hayallerim!
...
yalan...
söyledin...
yalan oldun,
ben ikna olmadım,
söylediklerine,
inanmayı seçtim!

fehmi demirbağ

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder