1 Nisan 2014 Salı


YOKSUL


yok,
bombalarla değil,
ocağıma bıraktığın,
sadakatsiz kadınlarla,
yıktın beni,
sadakatsiz kadınlar,
doğurdu neslimi,
yok,
bombalarla değil,
okullara bıraktığın,
sadakatsiz kadınların,
çocuklarıyla,
bitirdin beni...
...
yok,
yokluk değil,
sofralarımdan çaldığın,
şükürsüzlükle,
sömürdün beni,
sadakatsiz,
kadınların,
kurduğu sofralarla...
...
Allah'a sadakat yok,
kullarına,
yuvaya ve vatana!
ecdada,
çocukken dinlediğim,
masallara...
yok,
ne yoksulluğum,
ne yoksunluğum,
kitaptan...
sen beni,
kitapsızlığımla,
tarumar ettin,
sadakatsiz,
kadınların yetiştirdiği,
yazarlarımla...
...
yoksun,
her kapını çaldığımda,
yüreğinin arkasında,
yok,
insanlık türküleri,
söyleyipte,
uyutup beni,
onulmaz hayallerle,
sadakatsiz,
kadınların nağmelerinde,
avuttun beni...
...
yoksun...
...
aradığımda yoksun...
...
sen beni,
sadakatsiz,
öykülere terkettin!
...
yok,
ben değilim,
sen beni,
yokluğuna,
kurban ettin!

fehmi demirbağ

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder