28 Mayıs 2014 Çarşamba


BEN!

dudaklarında ıslık olsun,
rüzgar üfle,
yanaklarına yaş dolsun,
yağmur ol, ağla,
yalnızlık nasıl koyarsa,
öyle otursun içine,
dünyadan ağır külçe.
bas git,
uzaklaş buralardan,
kaybol,
bilinmedik şehrin sokaklarında!
benden bir hatıra,
acı ya da tatlı,
dahi alma yanına!
eski bir bavula,
eski kitaplarını doldur,
ian fleming değil,
belki yenilerden,
bir ahmet ümit!
ümit et,
çöz sırrını cinayetimin!
o cinayet ki,
katili ben!
eski bir otobüse bin,
tozlu yollara dal,
bilmediğin adamlardan,
selam al!
git,
uzaklaş buralardan!
git,
artık şiir yazılmayan,
bu diyarlardan!
...
çok mu özledin,
efkarlandın ya da,
yak bir sigara,
dumanını bana üfle!
üfle, saçların savrulsun,
ah! yüreğin kavrulsun!
...
öyle üzül,
öyle kahrol ki,
bütün eski şarkıların,
nağmeleri mezarın olsun!
...
git be içimdeki adam,
git beni yalnızlığımla bırak,
bir de içimdeki çocukla!
bana göre değil,
aşka tutunmak!
...
daktilo sesleri,
ya da kağıdın üstünde,
sürtünen yılışık kalem,
modern silahım mause,
beynim sıkılıyor,
içimin izbeleri taranıyor,
süzülen harf damlaları!
kanayan kavramlar!
...
kültürden irfana benim kavgam,
cemil adamların,
erdeminde,
yoldaşlarım,
yedi güzel adam!
...
ben...
içten içe,
kanayan adam!
...
ben bana susayan!
...
kelimelere fısıldayan!


fehmi demirbağ

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder