17 Mayıs 2014 Cumartesi



KAHROLSUN ÖTEKİLER!


BİRAZ GENÇLİK,
BİRAZ ROMANTİZM,
DAHA ÇOK İSYAN,
KARA CEHALET İLE,
OKUMUŞ CEHALETİ BİR DE...
DEVRİME HAZIRIZ, BİZ DE!
BİR DE, KIT YÖNETİM,
BU İŞTEN ÇOK EKMEK YERİM!
YAŞASIN DEVRİM!
BİR DE İKTİDARA SÖVGÜ,
EFENDİLERİMDEN ÖVGÜ,
BU İŞİ ÇOK SEVDİM!
WHAT'S HAPPENING,
IN TURKEY!
ANARŞİ FESTİVALİNE WELCOME!


yakılıp yıkılacak,
korku salınacak,
faşist devletten,
hesap sorulacak!
çav bella çav!
taş atılacak,
molotofta,
barış dolu dünya için,
kıyamet kopacak!
can verilecek,
canlar alınacak,
bu düzen yıkılacak,
çav bella çav!
analar ağlasın,
sokaklar yansın,
bekle bizi devrim,
ağustosta!
...
al şimdi yukarıdaki dizeleri,
ah benim kemalist gencim,
solumtrak bomboş delikanlım,
marksistim, narsistim,
al yanına birde cırtlak dişi,
dal sokaklara...
bu ülkenin geleceği için,
sana çanak tutan,
bugünlerin içine et!
sağcılarla işbirliği et!
memleketin içine et!
...
et kafa!
...
ilim neymiş, irfan, kültür neyine,
pavlovun köpeği gibi ezberle,
efendilerinin öğrettiği gibi,
gebermeye hazır ol,
kör kurşuna,
dudaklarında şehadetin;
ölümsüzdür, devrim şehitleri!
...
memleketin bahanesi bitmez ki,
sebeptir her türlü bakteriye,
yetişir mikrobun türlüsü,
kölelerin dudaklarında,
yer etmiş,
salak bir özgürlük türküsü!
...
çav bella! çav!
...
sağ...
sol...
...
ah! cool!
...
kim ki,
bu ülkenin sağcısı,
ya da solcusu,
cehaletin yolcusu!
...
by! by!
...
ki tek ideoloji,
kahrolsun;
amerika tutkusu!

fehmi demirbağ

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder