5 Temmuz 2014 Cumartesi


SERİ KATİLLE GÖRÜŞTÜM
ispata hazırım dedi,
lakin infialden çekiniyorum!
öyle açıklamalar yaparım ki,
kavramlar oynar yerinden,
yer ne ki?
...
yaşadığı kentin,
en büyük mülki amirinin eşi,
hamiliğini üstlenmiş,
tedavi maksatlı,
binlerce kurbanlık çoçuğu;
ensest mağduru!
...
yaranın üstünü örtmek dedi,
dedi eyvallah!
lakin bataklık, kendi içinde,
milyonlarca larvasını barındırmakta,
kan emici sivrisineklerin!
...
herkesin peşinde olduğu adam,
peşimdeydi...
dedi;
ancak sana veririm, mülakat!
hakikat,
çünkü sen,
"kimsenin adamı değilsin!"
...
hadi anlatacaklarımı başa alayım;
hani,
lezbiyen, gay, biseksüel ve transseksüel,
bilumum uzaylılar...
pardon, sapıklar!
onur yürüyüşü adı altında,
ümmetin topraklarında,
hem de ramazan ayında
küstahça yürüyünce,
çıldırdım!
hani geri zekalı halkın,
geri zekalı sorularını,
paraya ve makama tapan,
hocalarına boca ettikleri,
şeytanların zincire vurulduğu,
bu günlerde ben zincirlerimi kırdım...
...
madem herkes çıldırmıştı,
çıldırma sırası bana gelmişti!
bir de üstüne üstlük,
14 yaşında bir kızın,
birer yıl arayla,
hem babası denilen,
hem de ağabeyi denilen,
yaratıklardan,
çocuk sahibi olmasını duyunca!!!
...
son on günde temizlediğim pisliğin sayısı 13 oldu!
...
tek başımayım!
...
örgüt filan değilim!
...
uyuşturucu tacirleri var sırada,
henüz süt kokan ağızlara,
bok sokanlar!
...
dedim yasa dışı değil mi bu yaptığınız?
...
benim yaptığım...yasadışı!
yasa dahilinde mi kurban ediliyor çocuklar!
...
hoş; bütün sapıklıkların failleri de,
bir zamanlar çocuktu!
kahrolası düzen;
çağdaş maskeli kendi katillerini,
yaratıyor, hepsi bu!
...
şimdi;
benim mikrop temizleme işime gelince,
yakalanıncaya kadar,
eylemlerim sürecek!
senin aracılığınla,
mesaj veriyorum topluma,
anlamıyor musunuz halkım,
günah günah yok oluyorsunuz!
çocuklarınıza kıyarak!
...
fotoğraf vermedi,
yalnızca röportaj yaptık,
"toplumun dikkatini çekinceye kadar,
katledeceğim bütün sapıkları!"
illaki resmimi görmek isteyen,
bir kurban çocuğun gözlerinin içine baksın,
illaki onlar düzenin okuluna giderken,
çizgi film izlerken hele!
...
herkesin merak ettiği,
seri katille görüştüm,
yıllar öncesinden!
kokuşmuşluk devam ettiğince,
yakın gelecekte,
asparagas haberim,
vakayı adliyeden olacak,
bu böyle biline!
...
zirve yapınca sapıklık,
cenazeleri kalkacak,
çocuk bedenlerin,
yeni yapılan çamlıca tepesi camiinde!
...
kirletilen ruhlara,
cenaze namazı kılınır mı a hocam,
küçük bedenlerine gömülen ruhların?
...
uzun yazdım şiiri,
kısaltayım,
iftarımı cola ile açayım!
...
fehmi demirbağ

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder