16 Ocak 2014 Perşembe

olimpos dağında bir zavallı,



MÜSELMAN!

sen var ya sen,
ah! seküler düzen!
nasılda tornadan geçirdin?
benzettin ya garabete,
son elçinin ümmetini!
ne desem, neylesem?
günahlarımız gani gani,
şeytan bir rahat ki sorma!
yaratılalı beri;
aganigi, maganigi!
tekbir; ululamakken,
kainatın sahibini,
devir; ulu önderler devri!
istikbali kıble, romaya!
bir danışalım papaya!
vakit; illa ki nakit!
niyet!
kalbim temiz gardaş!
kıyam; bekleriz,
fast food kuyruklarında!
kıraat etmişiz,
kırkkanaat geçinmeyi...
rükuya ereriz,
rab edindiklerimize!
sücud; hakikatlere sükut!
ben ki, hala müselman!
ben ki, vahdet-i vücut!
de ki iyi de neden?
için acımayacaksa,
söyleyeyim bari;
kızmayacaksan,
kendinden gayrısına...
asırlar öncesinden,
başlar bugünlerin hikayesi,
aslında hayat ki,
bayat bir dönence!
alnımız secde yüzü görmeyince,
yüzüstü sürünüyoruz,
vermeyince fakirin hakkını,
bahaneler üretiyoruz...
iftar açmak, israf sofrasında,
huzur ki, bulamıyoruz...
hac turistik faaliyet,
gelde şehadet et!
adım mı?
Elhamdülillah! Müslüman!
çelişki ki...ne yaman!
Ah kendini kanatanlar,
aldatanlar...
yani aslında aldananlar!
muaviyeyi yargılayıp,
ondan beter olanlar!
Allahın hesabı var; amenna!
lakin hani vicdan mahkemesi?
müşrik, münafık, fasık,
desen bozulur!
müminlik beyan edilen ifade,
nerde mi? kitap sahifelerinde!
korkuyorum,
cehenneme düşmeden yanıyorum!
yalancı cennetlerde,
yalancı müslümanlar!
anlam...
veremiyorum!
etrafta din uluları!
yani ruhban sınıfı!
Haşa!
Rabbimin asistanları!
kim işliyor peki,
bunca günahı?
herkes masum,
herkes aslına mahrum!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder