11 Şubat 2016 Perşembe


KİM MİYİM?

-1982 yılında Milli Gazete'de çalışma hayatıma başladım.
İslam mecmuası, icmal gibi degilerde devam etti öğrencilik ve
çalışma hayatımı birlikte sürdürdüğüm yıllar. Çeşitli
yayınevleri...ajanslar...matbaalar derken sonrası devlet tiyatroları
ve özel tiyatrolarda sahnelerde buluverdim kendimi. Tek kişilik
oyunlar yazdım tek kişilik dev ordular kurdum kendimce. Mikrofon
elime değdiğinde çeşitli radyolardan seslendim boşluğa. Ekranlarında
gözüktüm sonra tv'lerin. Moda fotoğrafçılığı yaptım, reklam filmleri
çektim. Elime kalem aldığımda ise sektörel dergiler çıkardım,
akademik olanlarından. Birileri ciddiye aldı beni, danışmanda oldum;
misal Müsiad'da. Akpartinin çalışma programına imza atanlardan biri
de ben oldum. Dernekler de kurdum ayrıca; Lasiad, 2071 gençlik
derneği, Genç Türkiye Platformu gibi.

Sonrasında hep yazdım. 41 kitaba imza atmak nasip oldu.
Kasımpaşalı/Ben bu oyunu bozarım, Dünya 5'ten Büyüktür, Çanakkale'de
Vurulduk, Uyursan Uyanamazsın,İyi İnsan Olmanın Kodları, Herotürk
Serisi (5 roman, 4 çizgiroman, 3 tiyatro oyunu, Çocuk Dergisi),
Sefahat, Anayasa Arayışları, 2071 Yolunda Lideri Anlamak, Dan Brown Müslüman mı oldu? vs...
Çokta şiir yazıverdim ayrıca.

Şimdilerde ise liselerde "Erdemli Genç Seminerleri" vermekteyim,
belediyelerimizin kültür müdürlükleri ve milli eğitim müdürlükleri
işbirliği ile.
3D sinema filmleri yapmak hususunda ise yazılmış senaryolarımla
fırsatlar kollamaktayım.

Kağıt ve kalemin gücüne inanmaktayım, memleketime inandığım kadar...Rıza-ı İlahi'yi hedefleyerek...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder